А що таке пункти? О,О
Українська мова
10-11
21 б + 11 баллов за лучший
17 минут тому

Це написано перед Вашим завданням. (бали, які ви віддаєте за цю відповідь)))
Оу, бо я ще поки не знаю.)) Роблю завдання по моніторингу, і шукаю відповіді, вирішила тут попросить допомоги.
))))) Гарний сайт)))
Погоджуюсь)

Ответы и объяснения

2013-11-09T17:15:30+04:00
Прислівник.
Але може бути також іменником в орудному відмінку (ким? чим? - часом).
Лучший Ответ!
2013-11-09T17:24:43+04:00
Прислівники часу
Характеризують дію за часовими відношеннями і відповідають на питання: коли?, відколи?, як довго?, доки? (тепер, колись, віддавна, щороку, завжди, учора, понині, одвіку).
Користуючись цим правилом -
часом являється прислівником)))