подскажите пож. спільнокореневі слоса к словам: накрапає, вистукує, викручується, збирають..

2

Ответы и объяснения

2011-12-06T17:34:15+00:00

крапотить, накрапотіло; стукає, стукіт, вистуканий; викручений, кручений; збір, збираний.

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2011-12-06T20:31:50+00:00

накрапає-накрапотіло,прикарпотіло.

вистукує -стука,вистуканий.

викручується-скрученний, викручений.

збирають-зібраний,збір.