Виправте речення. Поясніть помилки 1.Моя сукня бордовіша за твою.
2. Вітчим став для неї самою близькою людиною. 3. Жінка чекала більш
конкретнішої відповіді на своє питання. 4. Золотіших рук як у тебе немає ні в
кого. 5. Василь там самий активніший. 6. Вітер сьогодні північніший. 7. На
мою думку, найпрекрасніші твори належать перу Тараса Григоровича.

2

Ответы и объяснения

2013-11-08T21:41:25+04:00
1.Моя сукня бордова.2.Вітчим став для неї найближчою людиною . 3.Жінка чекала більш конкретної відповіді на своє питання. 4.Таких золотих рук,як у тебе,немає ні в кого. 5.Василь там найактивніший. 6.Вітер сьогодні більш  північний. 7.На мою думку,найпрекрасніші твори ?.)
 1 реч:це відносний прикметник,не може мати подібних значень.
2 реч."самою" не можна вживати,це неправильно.
3реч.- більш конкретнішої  -  такого не буває,треба казати:більш світлий,більш лагідний,тощо,без "іший".
4.так само:відносний прикметник.
5.таке ж,як і 2.
6.відносний прикметник.(це всерівно,що сказати дерев'яніший:)

Лучший Ответ!
2013-11-08T21:42:06+04:00
Бордовіша не возможно образовать степень сравнения т.к. это относительное прилагательное
самою близькою нет такой форми нужно найближчою
більш конкретноі или просто конкретнішоі
золотіші то же что и бордовіші не образовуется треба просто золоті
самий активний -найактивніший
вітер північний
прекрасні слово уже имеет оттенок превосходной форми