Запишіть нижчезазначені словосполучення українською мовою, вживаючи безособові дієслівні форми:

статья напечатана, задача решена, связь налажена, коллектив награжден, завод построен.

Буду очень благодарен).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-06T14:00:13+04:00

Надруковано статтю, вирішено задачу, налагоджено зв"язок, нагороджено колектив, побудовано завод.                                                                                

НАЗВА ФОРМИ                           ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ   ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ

Безособова форма дієслова       Дія яку сприймаємо       Що зроблено?

на -но, -то  

Приклади намальовано, записано.

2011-12-06T16:00:07+04:00

 статтю надруковано ,

задачу вирішено,

зв"язок налагоджено,

колектив нагороджено,

завод побудовано