З ТРЬОХ ДІЛЯНОК ЗІБРАЛИ4400Ц.БУРЯКІВ.
З ПЕРШОЇ-УТРИЧІ БІЛЬШЕ,НІЖ З ДРУГОЇ,
А З ТРЕТЬОЇ-НА150Ц.МЕНШЕ,НІЖ З ПЕРШОЇ.
СКІЛЬКИ ЦЕНТНЕРІВ БУРЯКІВ ЗІБРАЛИ З ТРЕТЬОЇ ДІЛЯНКИ?

2

Ответы и объяснения

2011-12-05T22:49:44+04:00

Ответ 1800 ц

Пусть со второй собрали х

Тогда с 1 - 3х

А с 3 - 3ч-150

Решим уравнение 3х+х+(3х-150)=4400

Получим х=650, тогда с 1 собрали 3*650 = 1950,

а с 3 - 1950-150 =1800

Лучший Ответ!
2011-12-06T01:44:02+04:00



1)3х+х+(3Х-150)=4400, 7х=4400+150, 7х=4550, х=4550:7, х=650ц.-собрали со второго. 2)65083=1950ц.-собрали с первого. 3)1950-150=1800ц.-собрали с третьего.