Терміново допоможііііііііііііть!!!
Історія , самостійна робота :
1. Французький король , який провів широкомасштабну судову реформу
А) Філіпп II Август
Б) Людовік ІХ Святий
В) Філіпп ІV Красивий
Г) Людовік ХІ
2. Першим норманським королем Англії був :
А) Альфред Великий
Б) Едуард Сповідник
В) Гарольд
Г) Вільгем Завойовник

2

Ответы и объяснения

2013-11-07T22:49:08+04:00
Лучший Ответ!
2013-11-07T22:51:24+04:00
1.Б. Людовік |Х Святий здається  2.Г. Вільгельм Завойовник 
Дякую велике))
Немає за що)))
не увидела второй вопрос)да,ответ Г ВИЛЬГЕЛЬМ