Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-05T17:26:15+04:00

астана қазақстанның бас қаласы. астана өте әдемі қала. астанада көптеген әдемі ғимараттар бар. олар: хан шатыры, бәйтерек, ақ орда, океонариум және тағы басқа ғимараттар

2011-12-05T21:38:31+04:00

Астана — Қазақстан Республикасының елордасы.Қазіргі күндері Астана-элемдегі ең көрікті қаланың бірі.Астана жыл санап емес,ай санап емес,күн санап емес көріктене түсуде.Мысалы, Ақорда,"Отан қорғаушылар монүменті","Конгресс-холл","Бәйтерек","Думан" ойын-сауық отауы, "Қазақстан картасы" этнопаркі, "Алатау" спорт сарайы,"Қазақ елі" монументі, т.б ғимараттар әлемдегі ең көрікті құрылыстар қатарында саналады.