Ответы и объяснения

2013-11-06T21:43:22+04:00
Лімфатична система (systema lymphaticum) - система лімфатичних капілярів, дрібних і великих лімфатичних судин і знаходяться по їх ходу лімфатичних вузлів, що забезпечує разом з венами дренаж органів, тобто усмоктування води з тканин, колоїдних розчинів білків, емульсій ліпідів, розчинених у воді кристалоїдів, видалення з тканин продуктів розпаду клітин, мікробних тіл і інших частинок, а також лімфоцитопоетичну і захисну функції.
Лучший Ответ!
2013-11-06T21:47:32+04:00
Лімфатичні вузли (nodi lymphatici) — утвори округлої овальної або бобоподібної форми і різного розміру (від 0,5 до 25 мм; Рис. 3). В організмі людини налічують понад 300 лімфатичних вузлів, які розміщуються групами в певних ділянках тіла. Зовні вони покриті капсулою, яка є продовженням стінок лімфатичних судин і складається з переплетених між собою еластичних волокон та окремих непосмугованих м'язових клітин. Від капсули всередину вузла відходять перекладини, які, наближуючись до його центру, розгалужуються, з'єднуються між собою і утворюють сітку. В ЇЇ петлях є ретикулярна тканина, заповнена лімфоцитами, які розміщуються нерівномірно. Найбільше їх по периферії вузла. Периферичну частину лімфатичного вузла називають кірковою речовиною, а цен-ральну частину — мозковою речовиною.