Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-04T13:28:39+00:00

Созревают плоды кувшинок под водой, а потом рассыпаются, и многочисленные мелкие семена всплывают вверх. Некоторое время семена кувшинок плавают по поверхности воды, напоминая лягушачью или рыбью икру – чем, возможно, привлекают внимание водных птиц, к лапам или оперению которых могут прилипнуть. Потом семена опускаются на дно, где и прорастают.

Распространяются семена кувшинок водоплавающими птицами и рыбами. Однако основной способ размножения этих растений – вегетативный, при помощи отростков.

  • Участник Знаний
2011-12-04T13:33:31+00:00

У природі існує дуже багато способів розповсюдження насіння латаття , не дивлячись на те, що самі рослини дуже статичні - нерухомі, вони успішно пристосувалися до виживання.Завдяки вдалому збігу обставин, або завдяки своєму розумному існування, одні рослини «навчилися» поширюватися за рахунок вітру - анемохорія - мають легку вагу і спеціальні пристосування, щоб парити у вихорі повітря. Інші - перекочуються по землі, відриваючись від кореня, розсипають своє насіння.

латаття по русски кувшинки