Помогите отгадать загадки!

Стоїть паличка, на лаличці булавочка, в тій булавочці людей не перелічиш. Хто по двадцять хустин на голівці має?

Біленька корзинка, а дно золотисте. В корзинці- росинка та сонечко чисте.

2

Ответы и объяснения

2011-12-04T13:00:44+00:00



1) мак,капуста,

2) ромашка

Лучший Ответ!
2011-12-04T14:13:25+00:00



Стоїть паличка, на лаличці булавочка, в тій булавочці людей не перелічиш. Хто по двадцять хустин на голівці має? (мак)

 

Біленька корзинка, а дно золотисте. В корзинці- росинка та сонечко чисте. (ромашка)