Ответы и объяснения

2011-12-04T16:06:42+04:00

Щось доповнює допомагає

розповідає

замовляє наприклад книку

Лучший Ответ!
2011-12-04T16:12:30+04:00

доповідь- усне або письмове офіційне повідомлення про що-небудь або на певну тему під час конференцій,зїздів, начальникові,керівникові(рапорт,звіт,доповідна)

 

замовлення-доручення виготовити,виконати,підготувати або доставити що-небудь у певний час,наперед,визначений строк (замовлена річ)

 

доповнення- доповнювати,добавляти   сказане або написане.