обчисліть об єм кисню що за нормальних умов взаємодіє з воднем об ємом 3л

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-03T17:18:56+04:00

Кисень реагує з воднем з реакції:

2H_{2}+O_{2}=2H_{2}O

Відомо, що V (H ₂) = 3 л. Знайдемо його хімічне кол-во по формулі n = V / Vm:

n (H ₂) = V (H ₂) / Vm = 3 / 22, 4 = 0,134 моль. По реакції видно - у кисню менше запланованого водню в 2 рази. Значить, n (O ₂) = n (H ₂) / 2 = 0,134 / 2 = 0,067 моль. За відомою формулою V = Vm * n знайдемо об'єм кисню: V (O ₂) = Vm * n (O ₂) = 22,4 * 0,067 = 1,5 л.

 

2011-12-03T23:28:46+04:00

O2+2H2=2H2O

n(H2)=v:Vm=3:22,4=0.134моль

n(O2)=n(H2):2=0,067моль

V(O2)=n*Vm=0,067*22,4=1,5дм3(л)