Сплав складається з 5 частин міді та 8 частин ц нку.скільки потрібно взяти кг цинку , щоб одержити 520 кг сплаву? розвязок хочу повний і з поясненням , будь ласка якнайшвидше

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-12-02T00:11:20+04:00



1) 5+8=13 (частей) - весь сплав

2) 520:13=40 (кг) - масса оддной части сплава

3) 40*8=320 (кг)

Ответ: необходимо взять 320 килограммов цинка.

2011-12-02T02:54:48+04:00



5+8=13(ч)-складає весь сплав

520:13=40(кг)-маса однієї частини сплаву

40*8=320(кг)

Відповідь: треба взяти 320 кг цинку