Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-04T20:07:23+00:00
На портреті ми бачимо тараса шевченка відомого письменника, кобзаря і хорошу людину. по зовнішності він гарний, худа людина,  чорне волосся, невеликий ніс, маленькі губи, лице ніжне. вже видно добра людина. симпатична.
2013-11-04T20:08:25+00:00
У этого человека каштановые волосы, большой лоб, маленькие темные глазки, островатый нос и он худой.