Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-04T20:21:55+04:00
Н.в   сім тисяс вісімсот девяносто два
Р.в   сім тисяч вісімсот девяносто двох
Д.в   семи тисятам восьмиста девяносто двом
Зн.в  сім тисяс вісімсот девяносто два
Ор.в  сіма тисячами восьмиста девяносто двома
М.в   на семи тисячах вісімсот девяносто двох
2013-11-04T20:30:45+04:00
Н.В. сім тисяч вісімсот дев'яносто два
Р.В семи тисяч вісімсот дев яноста двох
Д.В семи тисячам вісімстам дев яноста двом
Зн.В. сімох тисяч вісімсот дев яносто двох
О.В. сіма тисячами вісімстами дев яноста двома
М.В на сіма тисячах вісімстах дев яноста двох