Слова синонимы к словам
говорить,будинок,сміється, дорога, веселий, дітвора.

2
Комментарий удален
дякую
говорити - балакати, гомоніти, шепотіти. Будинок - оселя, дім.......
Говорити-балакати,розмовляти,промовляти.Сміється-реготати,хихикати,скалити.Дорога-траса,автомагістраль,магістраль.Веселий-життєрадістний,дотепний,потішний.Дітвора-діти,молодь,юнаки.
Будинок-оселя,дім,житло.

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-11-04T20:02:53+04:00
Розмовляє, бесідує, гомонить
дім, хата, будівля
регочеться,хихоче, скалить зуби
шлях, путівець, гостинець, автострада
радісний, жартівливий, потішний
малеча, дітлашня,дрібнота


2013-11-04T20:19:15+04:00