Сума двох чисел дорівнює 195.Знайди ці числа,якщо одне з них у 4 рази більше,ніж інше.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-11-04T19:17:30+04:00
Нехай менше з чисел буде Х, тоді інше - 4Х
складаємо рівняння
Х+4Х=195
5Х=195
Х=195/5
Х=39 - менше число
39*4=156 - більше число
2013-11-04T19:18:04+04:00


Х- первое число, 4х- второе
х+4х=195
5х=195
х=195:5
х=39
39- первое число, 39*4=156 второе