Площа двох суміжних ділянок дорівнює 441 га,причому площа першої ділянки в 2 рази більша,ніж площа другої.Знайдіть площу другої ділянки.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-30T21:08:51+04:00

нехай площа другої ділянки х га, тоді першої 2х га. Складемо рівняння

х+2х=441

3х=441

х=441:3

х=147

Відповідь: площа другої ділянки 147 га

перевірка: 147*2+147=294+147=441га, таким чином задача розвязана вірно

2011-11-30T21:11:30+04:00

можно решить с 2 неизвестными.1 делянка будет х, 2 делянка будет у.х+у=441,х=2у,2у+у=441,3у=441,у=147,х=294