перевести и подкоректировать на украинском языке

У меня большая и дружная семья :папа мама я и моя мадшая сестра.Папа Артём мама Лена и сестра Маргагита.Папа на пенсии а мама пока не работает она смотрит за младшей сестрой.Мы очень весело проводим дни рождения дома на природе в детском развлекательном комплексе.День рождение это любимый праздник каторый проходит радосно весело и много подарков.Я очень люблю свою семью.

2

Ответы и объяснения

2013-11-03T18:54:24+00:00
В мене велика та дружна родина: тато, мама, я і моя молодша сестра. Маму звуть Оленою, сестру- Маргаритою, тата- Артемом. Тато на пенсії, а мама поки ще не працює, вона доглядає за молодшою сестрою. Ми дуже весело проводимо дні народження вдома, на природі, в дитячому розважальному комплексі. День на родження- це улюблене свято, яке проходить радісно, весело, з великою кількістю подарунків. Я дуже люблю свою сім*ю.
Лучший Ответ!
2013-11-03T18:58:25+00:00


В мене велика та дружня родина : батько , мама , молодша сестра  та я. Тато Артем вже на пенсії,  а мама Олена  доглядає маленьку Маргариту. Ми багато буваємо на природі та у дитячих розважальних комплексах. Дні народження у нашій родині - найвеселіші свята з подарунками та іграми. Я дуже ліблю свою родину.