Слова що мiстять одинсклад потiм два i три склади. Ластiвка,павич,ворона, сойка,сова, голуб,сорока,стриж, перепiлка,страус,пелiкан.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-11-02T17:13:28+04:00
Ластівка - три склади
павич - два склади
ворона - три склади
сойка - два склади
сова - два склади
голуб - два склади
сорока - три склади
стриж - один склад
перепілка - чотири склади
страус - два склади
пелікан - три склади
2013-11-02T23:25:46+04:00
1склад: стриж
2 склади: павич, сойка, сова, голуб,страус
3 склади: всі інші окрім перепілка, бо це слово має 4 склади