Ответы и объяснения

2011-11-28T17:51:13+00:00

Я вважаю,що світ врятує:Внутрішня красса=))))*адже не повигляду люди цінять іних,а по ділах!!!!!!!!!!!!!!!!

Люди хочу бути  близько з добрими людьми,а не с тими до яких душа не бажає***!!!!!!!!!!!

Тим паче за вродою може бути добра,а характер злий!!!!*

Навіть коли людина гидка,а характер хороший звичайно будеш тягнутись до тієї людини=)))*

Людину виділяє не красса,а характер!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

І думаю,що кожна людина прагне бути хорошою,та бути поряд з добрим=)))))))*

Тим паче за вродою може бути добра,а характер злий!!!!*

Навіть коли людина гидка,а характер хороший звичайно будеш тягнутись до неї=)))*

Отже:світ врятує внутрішня красс!!!!!!!!!!!*

Краще бути гіршим за вродою,ніж за характером=)*


Лучший Ответ!
2011-11-28T17:55:25+00:00



Гадаю, що внутрішня, бо зовнішня краса людини часто призводить до гордощів, неповаги до інших та навіть сварок. Кажуть, що одна з війн була роз"язана заради Елени Прекрасної. 

Зовнішня краса може врятувати світ лише тоді , коли вона пов"язана з красою душі людини.