Помогите написать сочнение-описание на англ языке про город Моска (больше 10 строчек) пожалуйста.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-28T19:47:14+04:00

Moscow - the capital of the Russian Federation, federal city, the administrative center of the Central Federal District and Moscow region, of which is not included.

The appearance of a city, as well as the names of many cities in the world, associated with the name of the Moskva River, which bore this name long before the settlement. The oldest settlement on the site of modern Moscow, probably arose in those days, when they began to develop trade and commercial relations between north and south of the Russian Plain. This was facilitated by Moscow location at the crossroads between the Baltic Dvina and Neman and Dnieper to the upper Volga and the Don, the shortest route between them was the river valleys of Moscow and Klyazma. It was founded Moscow.

2011-11-28T19:58:56+04:00

Москва́ (рос. Москва МФА: [mɐˈskva])  — столиця Російської Федерації, одне з найбільших міст світу за населенням. Місто розташоване на річці Москва, займає площу 1081 кв. км. Населення 11,5 млн. мешканців (2011). Москва — місто федерального значення (окремий суб'єкт Російської Федерації), центрМосковської області (до складу якої не входить).

Місто є культурним, урядовим, індустріальним, науковим та транспортим центром Росії. Розташоване у західній частині Російської Федерації. З кінця XVст. до 1712, коли столицю перенесено до Санкт-Петербурга, стольне містоМосковської держави; з 1918 столиця Радянської Росії; 1922-91 — столицяСРСР. Місто має свій герб та гімн.Місто обслуговують 6 аеропортів, 9 залізничних вокзалів, 3 річкових порти (є річкове сполучення з морями басейнів Атлантичного і Північного Льодовитого океанів). Від 1935 року в місті працює метрополітен.

 

Московські академічні інститути відомі своїми досягненнями в області фізики, кристалографії, радіотехніки і електроніки, хімії, біохімії, космічних досліджень, археології.

Найвідоміші галузеві науково-дослідні інститути:

Інститут атомної енергії ім. Курчатова Інститут теоретичної і експериментальної фізики Центральний аерогідродинамічний інститут їм. Жуковського (ЦАГИ) Физико-хімічний інститут ім. Карпова Всесоюзний інститут мінеральної сировини

 

 

Щось таке!!!!!!!!