швидкість течії річки дорівнює 3 км/год, що становить15% швидкости катера у стоячий воді.знайдіть швидкість катера за течією і проти течії

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-27T22:04:14+04:00

3:15*100=20км/год. швидкість катера у стоячий воді

20-3=17 км/год. швидкість катера проти течії

20+3=23 км/год.швидкість катера за течією

2011-11-27T22:07:03+04:00

1) 1*20=20(км/год) - швидкость катера (3/15=1/5)

2) 20+3=23(км/год) - за течією 

3) 20-3=17   (км/год) - проти течії