В одному ланцюзі ДНК кількість аденіну становить 16 %, тиміну - 34%, гуаніну - 24%, цитозину - 26%. Користуючись правилом Чаргаффа, визначте відсотковий вміст нуклеотидів у дволанцюговій молекулі ДНК.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-26T20:06:20+04:00

по правилу чаргаффа следует А=Т Г=Ц

отсюда следует что во 2 цепи днк Т=16% А=34% Ц=24% Г=26%

2011-11-26T22:26:38+04:00

по правилу чаргаффа следует А=Т Г=Ц

отсюда следует что во 2 цепи днк Т=16% А=34% Ц=24% Г=26%