У класі 30 учнів. на урок образотворчого мистетсва фарби принесло 18 учнів. а олівців 20 учнівю скільки учнів принесло на урок і олівців й фарбів?

2

Ответы и объяснения

2013-10-28T08:47:28+00:00
30-18=12 не принесло фар
30-10=10 не принесло оль
30-12-10=8 принесли і фарби і олівці
Лучший Ответ!
2013-10-28T08:52:38+00:00
1)30-18=12-не принесло карсок
2)30-20=10-не принесло карандащей
3)30-(12+10)=30-22=8
Ответ 8учеников принесло на урок краски и карандаши.