Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-20T13:59:02+04:00

Прийом- [прийом]- 6 букв, 6 звуків, 2 склади

п-[п]- неголосний, твердий, глухий, парний

р-[р]-неголосний, твердий, дзвінкий, непарний

и-[и]- голосний, ненаголошений

й-[й]- неголосний, м'який, дзвінкий, непарний

о-[о]- голосний, наголошений

м[м]- неголосний, твердий, дзвінкий, непарний

2011-11-20T22:24:10+04:00

Прийом- [прийом]- 6 букв, 6 звуків, 2 склади

п-[п]- неголосний, твердий, глухий, парний

р-[р]-неголосний, твердий, дзвінкий, непарний

и-[и]- голосний, ненаголошений

й-[й]- неголосний, м'який, дзвінкий, непарний

о-[о]- голосний, наголошений

м[м]- неголосний, твердий, дзвінкий, непарний