написати твір на тему "Мій улюбленіий художник" у публіцистичному стилі.

2

Ответы и объяснения

2013-10-27T14:55:53+04:00
Я дуже люблю море, тому мені подобається творчість художників-мариністів. Але більше усіх - картини Івана Костянтиновича Айвазовского. Айвазовский, уродженець Феодосії, з дитинства був закоханий в мінливе життя моря. Він знав море спокійним і бурхливим. Таким воно і зображено на його полотнах. Місячні ночі на штильовому морі чарують нас красою, а картини морських бурь і корабельних аварій приголомшують потужністю хвиль, що розбушувалися. Картини Айвазовского «Буривши вночі», «Дев'ятий вал», «Місячна ніч» займають почесні місця серед робіт найбільших мариністів. Але я хочу розповісти про картину «Веселка», яку я не так давно для себе відкрив. На картині зображена корабельна аварія у бурю. Під натиском могутніх хвиль корабель нахилився набік. Недовго йому залишилося чекати своєї страшної долі. Але люди встигли пересісти в човен. Хвилі так і рвуться поглинути і корабель, і човен, наповнений людьми. Море і небо неначе схльоснулися у боротьбі. Але ось вже видно просвіт серед хмар, прорвалося сонце і освітило киплячі хвилі. Вони здаються прозорими, а піна на них - невагомою. Над човном повисає веселка - вона обіцяє людям порятунок. І буревісник, гострими крилами що врізається у веселку, видає переможний клич…
На мить завмерли люди в човні, чекають, що пророкують їм птахи: життя або смерть. Побачивши веселку, вони піднімаються їй назустріч, ще не вірячи у свій порятунок… Я люблю творчість Айвазовского і так хотів би побувати в картинній галереї Феодосії його імені!
Лучший Ответ!
2013-10-28T00:21:54+04:00
Чесно говорячи, мені дуже важко виділити з художників, картини яких мені вдалося побачити, когось одного. Мені подобаються пейзажі й портрети, види моря бурхливого й спокійного, я із задоволенням розглядаю картини-сюжети, картини-розповіді. Але ближче інших мені И. Е. Рєпін — наш земляк, у музеї якого я був не раз. Моя бабуся народилася в Чугуєві, під Харковом, де в музеї И. Е. Рєпіна зібрані його картини. Майже всі знають такий його добуток, як «Бурлаки на Волзі». Ця картина викликає таку жалість до нещасних бурлак, які із працею тягнуть важку баржу. Відома картина «Не чекали». Тут зображене несподіване повернення з посилання рідної людини, у поглядах членів родини чітко видні й радість і подив, і якесь сум'яття. Дуже сильне враження робить історична картина «Іван Грозний і син його Іван 16 листопада 1581 року». Жорстокий батько стратить свого сина, але викликає чомусь жалість: так ясно відчувається страшне каяття нещасної людини, а не грізного царя. Нарешті, картина «Запорожці пишуть лист турецькому султанові» — її знають, напевно, всі й переказують по-своєму. Хоча всі погодяться, що пишуть запорожців такий веселий, такий смішний лист, над яким турецький султан навряд чи буде так само весело сміятися, як його автори