У парку ростуть клени,дуби та березі,всього 966 дерев.Кленів і дубів-560,кленів-на 87 меньше,ніж беріз.Скільки кленів росте у парку?Розв яжи задачу,склавши рівняння.

2

Ответы и объяснения

  • ali07
  • главный мозг
2011-11-16T00:37:14+04:00



966 - 560 = 406 берез в парке

406 - 87 = 319 кленов в парке

Ответ. 319 кленов в парке

 

решение

х кленов растет в парке

560 - х растет дубов

х+87 берез растет в парке

х + х + 87 + 560 - х = 966

х = 966 - 647

х = 319

Ответ. 319 кленов растет в парке

Лучший Ответ!
2011-11-16T00:39:47+04:00



нехай кленів було х,тоді берез було х+87, а дубів 560-х Всього дерев було 966 Складемо рівняння

х+х+87+560-х=966

х=966-87-560

х=319 було кленів