Ответы и объяснения

2013-10-25T09:24:17+04:00
Лучший Ответ!
2013-10-25T09:59:19+04:00
( ім"я друга) — мій найкращий друг. Ми дружимо з першого класу. На вигляд він звичайний хлопець, яких багато в нашій школі і в нашому класі. ( ім"я) середнього зросту, худорлявий, у нього високий лоб, прямий ніс, світле волосся і трохи смагляве обличчя. Я впевнений, що мій друг завжди допоможе мені і будь-кому, бо він добрий, сміливий і чесний.