Пожалуйста, Пожалуйста помогите!!!

1) Төменде берілген сөйлемдерге тиісті туынды сын есімдерді қойып толықтырыңдар.

Мен ушін ... демалыс демалуға қолайлы уақыт.
Біз ... шағымызда лагерьде демаламыз.
Біздің елімізде ... демалыс орындары бар.
Лагерьде ... балалар өлең айтып, би биледі.


2) Сөздерді тәуелдеңдер.

Менің жазғы демалыс... балалық шақ...

Сенің

Сіздің

Оның

Біздің

Сендердің

Сіздердің

Олардың


2

Ответы и объяснения

2013-10-24T21:11:19+04:00
2)
Менің жазғы демалысым,балалық шағым
Сенің жазғы демалысың, балалық шағың
Сіздің жазғы демалысыңыз, балалық шағыңыз
Оның жазғы демалысы, балалық шағы
Біздің жазғы демалысымыз, балалық шағымыз
Сендердің жазғы демалыстарың, балалық шақтарың
Сіздердің жазғы демалыстарыңыз, балалық шақтарыңыз
Олардың жазғы демалысы, балалық шағы
Лучший Ответ!
2013-10-24T21:18:37+04:00
Мен ушін жазғы демалыс демалуға қолайлы уақыт.
Біз балалық шағымызда лагерьде демаламыз. 
Біздің елімізде туристәк демалыс орындары бар.
Лагерьде барлық балалар өлең айтып, би биледі. 


2) Сөздерді тәуелдеңдер.

Менің          жазғы демалысым             балалық шағым 
                 
Сенің            жазғы демалысың             балалық шағың               

Сіздің           жазғы демалысыңыз           балалық шағыңыз                 

Оның            жазғы демалысы                 балалық шағы                    

Біздің            жазғы демалысымыз             балалық шағымыз               

Сендердің         жазға демалыстарың              балалық шақтарың                 

Сіздердің         жазғы демалыстарыңыз          балалық шақтарыңыз                      

Олардың          жазғы демалыстары                    балалық шақтары