Івасик -Телесик плив на моторному човні 5 годин по річці зі швидкістю 27 км/год і 7 год по озеру зі швидкістю 21 км/год.Який шлях, по річці чи по озеру, був більшим і на скільки?

2

Ответы и объяснения

  • momot
  • главный мозг
2011-11-14T20:37:34+04:00



27*5=135км проплыл по реке

7*21=147км по озеру

147-135=12км больше проплыл по озеру, чем по реке 

Лучший Ответ!
2011-11-14T20:38:15+04:00



7*21-5*27=на 12 км більше по озеру

 

27*5=135 км по річці

21*7=147 км по озеру

147-135=на 12 км більше проплив по озеру