Менің отбасымдағы адамдардың мінездері (характер мой семьи) кто сможет мне перевести отмечу сразу лучшего. Моя семья состоит из 5 человек. Это мой отец моя мама 2 младших брата и конечно же я. У каждого из нас свои характер. ну там чето еще напишите если что на всякий случай знак задиак напишу (папа- лев, мама- овен, 1 брат - козерог, 2 брат-близнецы и я-козерог) пожалуйста напишите срочно надо))

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-24T19:48:20+04:00
Менің жанұям 5 адамнан тұрады.  Олар менің әкем, анам, 2 кіші інім және әрине мен. Біздің әрқайсысымыздың өзінше мінезіміз бар.  Әкем - арыстан, анам- тоқты, 1 інім- тауешкі, 2 інім- егіздер, мен- тауешкі 
неет вы не поняли я же сказала если сможете опишите характер
Әкем- қатал (строгий), анам-жайдары(с мягким характером), 1 інім ойынпаз(игрок), 2 інім - ақылды (умный), мен- еркемін (избалованный)
Будьте внимательнее
2013-10-24T19:51:48+04:00
Менің отбасымдағы адамдардың мінездері.Менің отбасым бес адамбар менің анам 2 інім менің әкем және әрине  мен. әрғайсысында әр түрлі мінез болады. Әкем- арыстан, Анам- тоқты, 1 аға -таутеке, 2 інім-егіздер және мен-таутекемін.
есть. у меня в инцеклопедий есть слово таутеке. Я в казакской школе учусь
и все по казакский понимаю
и все по казакский понимаю\
и знаю
Комментарий удален