Срочно!

Зі Львова до Києва курсом через Житомир одночасно вилетіли два літаки.Через годину одному літаку ще залишилось летіти до Житомира 50 км,а другий уже був на відстані 65 км за Житомиром.На скільки більше пролетів другий літак?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • troleg
  • главный мозг
2011-11-10T21:13:14+04:00



Другий літак пролетів на 50 + 65 = 115 км більше

 

2011-11-10T21:13:22+04:00



пусть х км-расстояние от Львова до Житомира.

Тогда (х-50) км пролетел 1 за 1 ч, (х+65) км 2-ой .

(х+65)-(х-50)=х+65-х+50=115 км 2-ой пролетел больше