Людииииииииииииииииииииииииииииииии,на сегодня сочините мне.Діалог на тему Мої канікули.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-10T18:35:38+04:00



- Привіт, Регіно! Як справи? Де була влітку?

-Привіт, Олексій! В мене все чудово. На канікулах я була у бабусі в селі. В мене з"явилося багато нових друзів. Разом з ними ми працювали на фермі.

-Ого! А що ти там робила?

-Я доглядала за худобою : годувала корів, коней та свійських птахів. Декілька разів доїла корову.

-То, мабуть, було тяжко й  нудно?..

-Та ні! Ти не правий! Але особливо мені запам"яталося нічне.

-Що це таке, Регіно? Гуляти вночі?

-Ні, це пасти коней усю ніч до ранку.

-Мабуть, там була купа комарів та жорстка постіль?

-Ми майже не спали! Пекли картоплю на вогнище, співали писень, багато розмовляли . Ніхто не відносився до нас зневажливо. Я ніколи не забуду тих ночей!

-Я розумію тебе, Регіно!!! Щаслива ти! 

 

2011-11-10T23:33:37+04:00

-привіт лерочка

-привіт інна я дуже добре провела канікули а ті

- я теж їздила на льодовий коток ,  а ще до аквапарку а ті

- я їздив до бабусі

- ати зробіла уроки да і все розібрала з моєю матусею наперед  і тепер знаю все

- я теж готов до школи

- мені було весело і щасли мені канікули сподобалися

- і мені ,я буду чекаті наступних канікул з радісттю

-бувай

-бувай