На складі було 6 ц пшениці і 9 мішків жита, по 80 кг у кожному. До млина відвезли третю частину пшениці й усе жито. Скільки всього зерна відвезли до млина?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-07T18:28:42+00:00

1) 9 умножить на 80=720 (кг) жита

2) 6:3=2 (ц) пшеницы

3) 720+200=920 (кг)

Ответ: до млина отвезли 920 кг зерна.

2011-11-07T18:43:34+00:00

9 мішків помножити на 80 кг = 720кг=7,2 ц

6ц пшениці : 3 = 2 ц 

2ц + 7,2ц = 9,2 ц

Відповідь: до млина відвезли 9,2ц зерна