П*ять тракторів за 7год. зорали 105га землі. Скільки землі зоре один трактор за 6 год.?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • marlena
  • почетный грамотей
2011-11-07T17:49:25+04:00



5 тракторів за 7 годин зорали 105 га.

5 тракторів за 1 годину зоруть 105/7=15га.

1 трактор за 1 годину зоре 15/5=3га. 

1 трактор за 6 годин зоре 3*6=18га землі.

2011-11-07T17:50:52+04:00

1) 105:7=15(га)-за один год

2)15:5=3(га)-один трактор

3) 3 * 6=18(га)

Ответ: один трактор за 6 лет вскопает 18 га.