Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2011-11-06T21:25:40+04:00



Школа відчиняє двері нам свої.

І йдемо охоче всі до неї ми.
Дітвора до школи поспішає вмить.
Часто на уроках в них усе болить.
Та не хочуть діти всі уроки вчити.
Хоч малі, а хочуть добре відпочити.
Школа діточок навчає, до роботи залучає.
Всім знання міцні дає, світ цікавий пізнає.

 

2011-11-06T22:43:33+04:00

Школо наша, школо,
Приголуб нас, мила,
Пригорни усіх нас,
Як голуб під крила.
Ти нас всіх научиш,
Як у світі жити,
Як зло обминати,
А добро чинити.
Бджілоньки на квітах,
Дітоньки - до школи,
Там збирають мудрість,
Як мед у полі бджоли