Відредагувати речення:
1. Із-за хвороби вона пропустила пару уроків по українській мові.
2. Урока по математиці не було, і нам розрішили йти додому.
3. Срочні повідомлення краще відправляти не по пошті, а по телеграфу.
4. Художник чудово виразив золоту осінь.
5. Застарівше обладнання рішено замінити на нове.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-22T14:23:41+00:00


1 Через хворобу вона пропустила декілька уроків зукраїнської мови
2 Уроку з математики не було, і нам дозволили піти додому
3 Термінові повідомлення краще надсилати не поштою, а телеграфом.
4 Художник чудово зобразив золоту осінь.
5 Застаріле обладнання вирішено замінити новим.
2013-10-22T14:37:40+00:00


1 Через хворобу 2Дозволили піти 3термінові повідомлення 4 зобразив   5 вирішено