знайди периметри многокутникыв: трикутника, прямокутника та квадрата.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-06T08:40:03+00:00

Є два способи рішення таких задач.1 спосіб додаєш просто всі сторони.2 спосіб додаєш дві різних сторони,чи однакових як у квадраті,і множих на 2

вот наприклад візьмим квадрат який має чотири сторони по 5 см кожна.

1 спосіб

P=5см+5см+5см+5см=20см

2 спосіб

р=(5+5)2=20см

  • momot
  • главный мозг
2011-11-06T08:48:14+00:00



Р треуг=а+в+с

Р прямоуг= а+в+с+d=2(а+в)

Р квадр=4а