Чи може дієслово означити дію,яка відбувається сама по собі,без відношення до особи чи предмета?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • marlena
  • почетный грамотей
2011-11-05T17:12:45+04:00



так, може. такі дієслова називаються безособовими. наприклад, темніє, вечоріє, щастить, віє, морозить.....

2011-11-05T22:36:05+04:00

такі дієслова називаються безособовими. наприклад, темніє, щастить, віє, морозить та ін.