2. Запишіть словосполучення, замінюючи числа словами та вказуючи, де потрібно, паралельні відмінкові форми.

37 організаціям, у 90 представників, 16 країнам, 874 кілограмів на 48 підприємствах, 1487 осіб.

.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-05T14:19:05+00:00

тридцяти  семи організаціям, у дев"яносто представників,шістнадцяти країнам,вісімсот сімдесят чотири кілограмів на сорока восьми підприємствах, одна тисяча чотириста  вісімсот сім осіб

2011-11-05T15:05:21+00:00

тридцяти  сіми організаціям, у дев'яносто представників,шістнадцяти країнам,вісімсот сімдесят чотири кілограмів на сорока восьми підприємствах,тисяча чотириста  вісімсот сім осіб