Підкресліть другорядні члени речення.

Їхня мати знову виходить на дерев’яний ґанок глянути на дорогу.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-04T12:30:56+00:00

Їхня мати знову виходить на дерев’яний ґанок глянути на дорогу.

~~~~ ____  _._._._______       ~~~~~~~~~~ _ _ _  ______       _ _ _ _

                         _______                                   ______            

                        

                        

  • momot
  • главный мозг
2011-11-04T17:29:26+00:00



Їхня мати знову виходить на дерев’яний ґанок глянути на дорогу.

~~~~____ _._._._=========    ~~~~~~~~~~~_ _ _ _=======     _ _ _ _ _