Радіус кола дорівнює 8 корінь 3-х знайдіть сторону описаного навколо цього кола правильного шестикутника

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Fedor
  • главный мозг
2011-11-03T22:25:40+04:00



r=a/(2tg(360/2*n))

a=2r*tg(360/12)=2*8√3*tg(30)=16√3*1/√3=16

  • troleg
  • главный мозг
2011-11-03T22:38:37+04:00



Радіус кола - буде висотою правильного трикутника, з яких складається даний шестикутник, тому вона дорівнює  8 * √ 3 / √3/ 2 = 16