Добрый день!!!Помогите составить звуковую схему слова "сьогоднi" Я в черточках не разбираюсь.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-03T17:39:01+04:00

 "сьогодні" - "=о-о-=о",  "-" - твердий приголосний,

                                     "=" - м'який приголосний,

                                     "о" - голосний звук. 

  • momot
  • главный мозг
2011-11-03T17:44:08+04:00



сього'дні - 3 склади, 2 наголошений, 8букв, 7звуків

-  о=о'=≡о

с[с] - приг.,гл.,м'як.  -

ь

о[о] -голосний, ненаголошений  о

г[г] - приг.,дз.,тв.  =

о'[о] -голосний, наголошений  о'

д[д] - приг.,дз.,тв.  =

н[н] - приг.,дз.,м'як.  ≡

і[і] -голосний, ненаголошений  о