Два велосипедисти вирушили одночасно з двох міст назустріч один одному . Коли вони зустрілись, то виявилося , що один з них проїхав 4/9 (дробом)всього шляху і ще 12км , а другий - 50% того, що проїхав перший. Знайдіть відстань між містами.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-02T03:51:22+04:00



х км - всё расстояние

х*4/9 + 12 км - проехал первый

0,5*(х*4/9 + 12) - проехал второй

 

х = х*4/9 + 12 + 0,5*(х*4/9 + 12)

х = 1,5(х*4/9 + 12)

х = х*2/3 + 18

3х = 2х+54

х=54 (км) -всё расстояние

 

Другой способ:

х - проехал второй

2х - проехал первый

3х - всё расстояние

 

2х = 3х*4/9 + 12

2х = х*4/3 + 12

6х=4х+36

2х=36

х=18

3х=54 (км) - всё расстояние

  • momot
  • главный мозг
2011-11-02T11:16:07+04:00



допустим,  всё расстояние х км, тогда
4/9х + 12 + 0,5*(4/9х + 12)=х
1,5(4/9х + 12)=х
2/3х + 18=х
3х = 2х+54
х=54км всё расстояние