Ответы и объяснения

2011-11-01T21:53:01+04:00

За давніх-давен в ущелині ліванських гір, повз які тягнеться торговельний шлях, гніздилася впродовж кількох століть ватага розбійників. Не мали вони ні доброго ремесла, ні того, що зветься домом. Єдине, що передавали вони в спадок своїм нащадкам,— це злодійське, грабіжницьке ремесло, вміння відбирати золото й скарби. Бо шляхом тим часто проходили багаті каравани. І хоч як охороняли купці своє добро, але злодії-розбійники щоразу перехитряли їх, бо були великі мастаки на витівки. І всяк, хто їхав сюди, страшенно боявся попастися лиходіям до рук. Навіть військо самого султана не могло встояти проти знахабнілих розбишак.

І ось правителі того краю зібралися, щоб вирішити, як краще й швидше приборкати ватагу.

Лучший Ответ!
2011-11-02T06:46:30+04:00

В повединці людини велике значення має те в якій сім'ї він народився,в якому місці ріс.з якої країни походить,бо в ціх місцях він отримав своє виховання,придбав певні звичкі і це навчальне виховання та звички людина пронесе крізь все своє життя незалежне від того де він опиниться далі.