Поєднай іменники ніс,перо,ключ,бік з іншими словами так,щоб показати їх багатозначність

З р а з о к.

Ніс човна. Крилатий ніс.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2011-11-01T21:20:46+04:00



перо птаха, перо поета

ключ вiд дверi, ключ до знань

бiк будинка,  бiк справи, бiк людини

2011-11-01T21:27:28+04:00

перо птаха, перо поета.

дверний ключ, ключ журавлів.

бiк тулуба, матеріальний бік.