2) Дiагоналi прямокутника ABCD перетинаються в точцi О. Знайдiть дiагональ BD,якщо 2АС+ВО=15см: Варианты ответа: А-3см, Б-6см, В-9см, Г- 12см.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-10-21T20:52:41+00:00
2013-10-21T21:01:46+00:00
Оскільки діагоналі прямокутника в точці перетину діляться пополам, то AC=BD=2BO
Підставимо це значення AC в вираз 2AC+BO=15см.
Отримаємо 4BO+BO=15см
5BO=15см
BO=3см
BD=2BO=6см.