Оленка купила 8 цукерок по а коп. і b тістечок по 65 коп., заплативши за цукерки менше, ніж за тістечка. На скільки менше заплатила дівчинка за цукерки, ніж за тістечка? Обчисліть значення отриманого виразу при a=14, b=4.На завтра!)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • krug
  • середнячок
2011-11-01T16:03:02+00:00

1)8*а=8*14=112-за цукерки

2)b*65=4*65=260-за тістечка

3) 260-112 =148-різниця

 

2011-11-01T16:03:57+00:00



65b-8a=65*4-8*14=260-112=148 коп=1 грн48 коп-на стільки менше заплатили за цукерки