Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2011-11-01T07:14:16+00:00



 

Звичайно, у такому тексті може іти розповідь про істоти, які захищають ліс.  Хижаки (вовки, лиси) з"їдають слабких, хворих, не даючи їм розмножуватися та заражати інших звірів у лісі. Птахи поїдають безліч комах, які можуть зашкодити рослинам. Бактерії та гриби очищують грунти від залишків вмерлих тварин та рослин.

 А ще коли трапляється занадто велике розростання чи розмноження якогось одного виду, то їхні вороги, що харчуються ними стають собі на радість ще й санітарами лісу. Наприклад : здавалося б зовсім безпечна тваринка  така як заєць може завдати великої шкоди лісу, коли її особин стає дуже багато, поїдаючи кору дерев. До листя та гілок перестане надходити корисні речовини з кореню, і рослина загине. Не буде їжі не для самих зайців, не для інших травоїдних, не для хижаків. Вовки, лиси, сови стають в такій ситуації не злими хижаками, а рятівниками цілого лісу.   

  • momot
  • главный мозг
2011-11-01T08:16:20+00:00



Прежде всего речь может идти о птицах, которые уничтожают вредителей  деревьев. Конкретно можно описать дятла, который своим неустанным трудом помогает деревьям избавиться от злейшего врага - короеда.

Кроме того санитарами леса являются хищные животные, которые уничтожают больных и слабых животных, помогают естественному отбору.

Ну и конечно санитаром леса является человек. Лесники проводят вырубку поврежденных деревьев, прореживают сильно заросшие участки, следят за состоянием леса и его обитателей и своевременно оказывают помощь.